در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف وانت نیسان با ۳۰ کیلو تریاک در"کاشان / پلمب کارگاه غیرمجاز تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی در "شهرضا

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هشتم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هشتم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف وانت نیسان با ۳۰ کیلو تریاک در"کاشان

سرهنگ "علی قربانی" فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طی کنترل خودرو‌های ورودی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران طی بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۳۰ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل بار خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با بیان اینکه قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد، افزود: برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر بطور ویژه در دستور کار عوامل این فرماندهی قرار داشته و با هر گونه عمل مجرمانه بشدت برخورد خواهد شد.
 

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی در "شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زاد" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان شهرضا مطلع شدند در یک کارگاه لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت غیر مجاز تولید می‌شود که وارد عمل شدند.

او افزود: پس ازهماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که ۵ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ کاظم زاد با اشاره به پلمب این کارگاه بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.
 

کشف ۲۹ هزارنخ سیگار قاچاق در فلاورجان

سرهنگ " حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل ونظارت از واحد‌های صنفی، طرح بازدید از واحد‌های صنفی سطح شهرستان توسط ماموران پلیس امنیت عمومی اجرایی شد.

او افزود: در بازرسی از ۳۰ واحد صنفی تعداد ۲۹ هزار و ۴۶۰ نخ سیگار خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۹ نفر نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده موارد مشکوک و اطلاع از وجود اموال قاچاق، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.