آیت‌الله علم‌الهدی:

عاشقان اهل‌ بیت (ع) احساسات خود را کنترل کنند/ بسته شدن درهای حرم برای حفظ سلامتی است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عزیزان ما برای حفظ بهداشت و سلامتی مردم و ارادتمندان امام رضا (ع)، باید برنامه بستن حرم مطهر رضوی را اجرا می‌کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به موضوع تعطیلی موقت حضور زائران در حرم‌های مطهر برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت: در حادثه‌ای که پیش‌آمده، عوارض مشکلی برای ما حادث‌شده که شاید یکی از ناگوارترین عوارض، بسته شدن در حرم امام هشتم (ع) باشد حتی کسانی که متصدی این امر بودند نیز ناراحت و از این مسئله نگران هستند.

او با بیان اینکه بسته شدن در‌های حرم برای حفظ سلامت ارادتمندان حضرت حرم ائمه، پناهگاه شیعیان است، تصریح کرد: حرم امام رضا (ع) در این شهر در طول تاریخ پناهگاه بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این دستوری است که از طرف کارشناسان و متخصصین امر پزشکی و مسئولان مبارزه با این ویروس صادر شده طبیعی است، عزیزان ما برای حفظ بهداشت و سلامتی مردم و ارادتمندان امام رضا (ع)، باید این برنامه را اجرا می‌کردند.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: عاشقان اهل‌بیت (ع) باید احساسات خودشان در این موضوع را کنترل کنند؛ دشمن درِ حرم را نبسته که بخواهیم در مقابل او مقاومت کنیم احساسات خود را کنترل کنید تا بعضی دشمنان نتوانند به اسم امام هشتم (ع)، توطئه‌ای بر ضد ایشان اجرا کنند.

او تصریح کرد: در شب شهادت امام موسی بن جعفر (ع)، منازل را عزاخانه اهل‌بیت (ع) کنیم در پشت‌بام‌های منزل با خواندن نماز و زیارت موسی بن جعفر (ع) به طرف کاظمین، برای رفع بلا، به ایشان متوسل بشوند.
 
منبع: فارس
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.