روابط عمومی اقتصاد و دارایی استان کرمان ده ماه در صدر کشور

رییس اداره روابط عمومی امور اقتصاد و دارایی استان کرمان از حفظ جایگاه نخست این روابط عمومی در کشور، طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

موسی سالاری رییس اداره روابط عمومی امور اقتصاد و دارایی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با بیان اینکه تا اوایل امسال، روابط عمومی امور اقتصاد و دارایی استان کرمان در پایین‌ترین درجات کشور بود، گفت: از خرداد ماه تاکنون قریب به ۱۰ ماه، استان کرمان در صدر روابط عمومی‌های امور اقتصاد و دارایی کشور، قرار گرفته است.

او با بیان اینکه این ارزیابی هر ماه از بین ۳۱ استان کشور انجام می‌شود، افزود: این ماه هم موفق به کسب رتبه اول در بارگذاری، نشر اخبار و رویداد‌های اقتصاد و دارایی، در کانال‌های خبری، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های واحد‌های اقتصادی، شده ام.

سالاری عنوان کرد: ارزیابی ماهیانه از سوی مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و وزارت اقتصاد ودارایی کشور طبق روال هر ماه در اسفند ماه انجام شد که با  اختلاف ۳۰۰ امتیاز با نفر دوم و کسب  امتیاز ۵۰۲، بالاترین رتبه کشور را از آن خود کرده و باعث افتخار برای استانمان شده ام.

او با اشاره به کسب رتبه اول کشوری در آبان ماه، بیان داشت: در آبان ماه امسال از طرف وزارت اقتصاد و دارایی در جشنواره روابط عمومی‌های سراسر کشور، با توجه به پایش عملکرد ادارات روابط عمومی‌های امور اقتصادی و دارایی استان‌ها ببه منظور ارزیابی آورده‌های سالیانه، حائز رتبه نخست کشور شده ام.

انتهای پیام/م

برچسب ها: روابط عمومی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.