توضیحات علیخانی درباره پخش فصل دوم عصر جدید+ فیلم

فصل دوم عصر جدید در نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل دوم عصر جدید در نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده این مسابقه درباره پخش عصر جدید توضیحاتی ارائه داد.

همه از شرایط حاکم بر کشور و لزوم مراعات بهداشتی، لغو تجمعات و منع سفر‌های نوروزی باخبریم. مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران «عصرجدید» هم تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورات بهداشتی برای حفظ سلامتی تماشاگران، شرکت‌کننده‌ها و عوامل قرار گرفت.

احسان علیخانی، کارگردان و مجری عصرجدید در این ۳دقیقه توضیح می‌دهد که روال پخش برنامه در طول تعطیلات نوروزی، از چه قرار است.

قسمت اول و دوم رقابت اصلی در اسفندماه، تقدیم بینندگان شد. ۶قسمت دیگری که ضبط شد، به ۱۲ قسمت تبدیل شده است؛ به این معنی که هر برنامه با ۷ اجرا، تقسیم شده به یک برنامه با ۴ اجرا و قسمت دیگر در شب بعدی ۳ اجرا و فینال همان قسمت، با این حساب، قسمت‌های سوم تا هشتم رقابت اصلی که شما هم می‌توانید به شرکت‌کننده‌هایش برای شانس مجدد راهیابی به دور دوم، رای دهید، در ۱۲ برنامه از اول فروردین تا پایان تعطیلات نوروزی، تقدیم‌تان خواهد شد.

از اول فروردین تا پایان نوروز، ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه، تکرار برنامه "هشتگ عصرجدید" که به حواشی، اتفاقات و پشت‌صحنه این مسابقه تلویزیونی می‌پردازد، پخش می‌شود و حدود ساعت ۲۳ هر شب، مسابقه «عصرجدید» روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و روز بعد ساعت ۱۱ صبح تکرار آن پخش می‌شود.

باهم و در کنار هم، این روز‌های خاص را پشت سر می‌گذاریم تا شرایط برای همه مردم، صنوف و مشاغل، به حالت عادی بازگردد و به لطف خدا، سلامتی، قرین زندگی همه هموطنان باشد؛ الهی آمین!

 

انتهلی پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.