بازیکن لژیونر فوتبال کشورمان برای بهمبود بیماران کرونایی کشورمان دست به جیب شد و کمک‌های نقدی خود را به این بیماران تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش بازیکن لژیونر فوتبال کشورمان که در لیگ جزیره انگلیس و در تیم برایتون بازی می‌کند، برای کمک به بیماران کرونایی کشورمان کمک‌های نقدی خود را تقدیم این بیماران کرد. با توجه به آن که شیوع ویروس کرونا در بیشتر نقاط جهان و به خصوص کشورمان شیوع زیادی داشته به همین دلیل علیرضا جهانبخش مبلغ ۶ هزار پوند برای کمک به بیماران کرونایی کشورمان کنار گذاشت. او این رقم را به افرادی که در شهر قزوین (شهری که در آن بزرگ شده) حضور دارند اختصاص داده و همین کمک او در رسانه‌های معتبر خارجی بازتاب بسیار فراوانی داشته است.


بیشتر بخوانید: گل جهانبخش سومین گل برتر انگلیس شد


از جمله می‌توان به روزنامه سان انگلستان اشاره کرد که در خبر‌های خود از اقدام خیرخواهانه و بشر دوستانه علیرضا جهانبخش بازیکن تکنیکی تیم ملی فوتبال کشورمان تعریف کرد. همچنین دیلی میلی دیگر روزنامه پر مخاطب انگلیسی این حرکت جهانبخش را مایه افتخار دانسته و از اقدام خیرخواهانه او نیز تشکر کرده است.

همچنین روزنامه‌های الوطن و استاد الدوحه قطر از این اقدام بشر دوستانه جهانبخش هر کدام تعاریف زیادی داشته اند و از بازیکن ستاره ایرانی برایتون به عنوان فوتبالیستی که در راه مبارزه با ویروس کرونا اقدام کرده نام برده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
دمت گرم جهانبخش ولی به دست مردم نمیرسد
آخرین اخبار