مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی به خدمت نظام وظیفه فراخوانده شدند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی به خدمت نظام وظیفه فرا خوانده شدند.

مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی به خدمت نظام وظیفه فراخوانده شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علیرضا خزاعی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: در این راستا برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و برای سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا،  قرار شده کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت در یکم اردیبهشت  سال ۹۹ را دریافت کرده بودند، در تاریخ ششم فروردین امسال فراخوان و بدون سپری کردن دوره آموزش مقدمات نظامی در مراکز آموزش، در بدو خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلح اعزام و به کارگیری شوند.

او افزود: تمامی این مشمولان می‌بایست راس ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ششم فروردین امسال خود را به معاونت وظیفه عمومی استان همدان معرفی، تا سازماندهی و اعزام شوند.

خزاعی گفت: برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح، مشمولان اعزامی در این طرح با به کارگیری تخصصی در مراکز درمانی نیرو‌های مسلح از امتیازات و مشوق‌های ویژه‌ای نیز برخوردار می‌شوند که حین خدمت توسط یگان‌های خدمتی برای این عزیزان اجرایی و اعمال می‌شود.

او ادامه داد: اطلاع رسانی در خصوص محل و زمان مراجعه این مشمولان از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک توسط معاونت وظیفه عمومی استان انجام می‌پذیرد و این عزیزان می‌توانند آخرین اطلاعات و اخبار در این حوزه را تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰، سامانه پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ و همچنین مرکز وظیفه عمومی استان پیگیری کنند.

او بیان کرد: برای این دسته از مشمولانی که اعزام خود را ثبت و در موعد مقرر به خدمت وظیفه اعزام شوند تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شدهکه در آینده اعلام خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: در صورت عدم معرفی تا آخر وقت تعیین شده مرتکب غیبت شده و غایب محسوب خواهند شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.