ادامه سیر صعودی مبتلایان کرونا در استان یزد/ دید و بازدید‌ها را به حداقل برسانید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: همچنان در بازوی صعودی منحنی ابتلا به کرونا در استان هستیم مردم در خانه بمانند.

ادامه سیر صعودی مبتلایان کرونا در استان یزد/ به توصیه‌های بهداشتی عمل کنیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در یازدید از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بافق در جریان درمان بیماران کرونایی قرار گرفت.

او افزود: همچنان در بازوی صعودی منحنی ابتلا به کرونا در استان هستیم، مردم به نکات اعلام شده توجه کنند، چاره‌ای جز قطع چرخه انتقال نداریم.

نوری شادکام در این بازدید از نحو خدمات رسانی اعلام رضایت نمود و از مردم خواست توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند  فقط در موارد ضروری  از خانه خارج شوند  و دید و بازدید‌ها را به حداقل برسانند و سفر‌ها را لغو کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: افراد مسن و بیمارانی که دارای نقص ایمنی هستند در خطر هستند.

او افزود: در شهرستان بافق هم موارد مشکوک به بیماری کرونا را داشته ایم که حدود ۴۰ نفر در بافق و بهاباد مشکوک بوده اند  تحت درمان قرار گرفته اند و از این موارد ۲۳ نفر تشخیص قطعی داده شده است که اقدامات لازم برای آنان انجام گرفته است.

معاون درمان استان ادامه داد: شاید این برای  جوانتر‌ها کم خطر باشد، ولی انتقال آن به افراد در خطر را درگیر می‌کند.

 نوری شادکام در این سفر یکروزه  از بخش‌های بیمارستان بازدید و از زحمات پرسنل بیمارستان با اهدای کارت هدیه و بسته عیدانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار