مرکز ملی فوتبال به مرکز درمانی کرونا تبدیل شد

اتحادیه فوتبال کره جنوبی، مرکز ملی فوتبال این کشور را به درمانگاهی برای مقابله با کرونا تبدیل کرد.

مرکز ملی فوتبال به کلینیک مقابله با ویروس کرونا تبدیل شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه فوتبال کره  جنوبی (KFA) به مرکز ملی فوتبال خود که در شهر پاجو مستقر است، پیشنهاد کرد  به عنوان یک درمانگاه درمانی برای مبتلایان به ویروس کرونا خدمت کند.

در این مرکز واقع در استان جیونگی تیم‌های ملی مختلف فوتبال کره جنوبی، اردوهای خود را برگزار می‌کنند.

با توجه به اینکه فوتبال بسیاری از کشورها در سراسر جهان به حالت تعلیق درآمده است، این اتحادیه تصمیم گرفته پس از مذاکره با وزارت بهداشت و رفاه کره جنوبی، مرکز آموزشی و تمرینی را به مرکزی درمانی برای مبتلایان به اپیدمی ویروس کرونا تبدیل کند.


بیشتر بخوانید: سایه ویروس کرونا روی استقلالی‌ها


در ادامه این گزارش آمده است: تسهیلات مرکز برای یک تا ۲ ماه آینده به درمان کرونا اختصاص خواهد یافت تا پس از قرنطینه و تمیز کردن به مدت یک تا دو هفته به عملیات عادی برسد.

KFA در بیانیه‌ای اعلام کرد: در صورتی که کرونا در مناطق شهری گسترش یابد، امکان دارد از لحاظ امکانات درمانی محدودیت‌هایی ایجاد شود. به همین دلیل ما مرکز ملی فوتبال کره جنوبی در پاجو را به عنوان یک کلینیک برای مقابله با این ویروس در نظر گرفتیم. این تصمیم پس از ملاحظات مختلف نسبت به چگونگی مشارکت اتحادیه فوتبال کره در این زمان از بحران ملی اتخاذ شد. امیدواریم که مرکز ملی محیط خوبی را برای افراد مبتلا به ویروس فراهم کند تا آن‌ها به شیوه‌ای راحت و سریع بهبود یابند.

مرکز ملی فوتبال به کلینیک مقابله با ویروس کرونا تبدیل شد

مرکز ملی فوتبال به کلینیک مقابله با ویروس کرونا تبدیل شد

مرکز ملی فوتبال به کلینیک مقابله با ویروس کرونا تبدیل شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار