سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ابتلا ۲۸ نفر دیگر در استان خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته به ویروس کرونا خبر داد.

تاخت و تاز کرونا در خوزستان/ 28 نفر دیگر در دام این ویروس گرفتار شدندعلی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر اینکه تنها راه جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال است گفت: در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان ۲۸ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس ثبت شده که به تفکیک در شهرستان‌های اهواز و دزفول هر کدام ۷ مورد، خرمشهر ۴ مورد، آبادان ۳ مورد، ماهشهر و امیدیه هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های اندیمشک، شوشتر و مسجدسلیمان هر کدام یک مورد بوده است.

او با بیان اینکه درحال حاضر شمار مبتلایان به کرونا ویروس به ۵۰۲ نفر در خوزستان افزایش یافت، اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان تاکنون ۳۰۰ نفر از مبتلایان به کرونا ویروس پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

احسان پور تصریح کرد: طی مدت مذکور، ۴ نفر از مبتلایان جان باختند و تعداد فوت شدگان کرونا ویروس در استان خوزستان به ۶۵ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز  از مردم خواست با رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی و پرهیز از سفرها و ترددهای غیرضروری از پیشروی این ویروس جلوگیری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.