مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در تعطیلات نوروز ۹۹، ورود وسایل نقلیه به استان ۷۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به کاهش ۷۹ درصدی ورود وسایل نقلیه به استان از ۲۹ اسفند ۹۸ تا ۴ فروردین امسال گفت: خروج وسایل نقلیه از استان در مدت مذکور، نسبت به سال گذشته کاهش ۸۱ درصدی نشان می‌دهد.

او افزود: کل تردد درون و برون استانی وسایل نقلیه در خوزستان دراین مدت با کاهش ۶۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه میلیون و ۹۹۳ هزار و ۱۰۸ تردد ثبت شده است.

بهرامی نیا اظهار داشت: از این میزان تردد سهم وسایل نقلیه سبک یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۳۶۵ تردد است که کاهش ۶۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در بازه زمانی یاد شده ورود وسایل نقلیه به استان با ۴۳ هزار و ۸۱ تردد کاهش ۷۹ درصدی و خروج از آن با ثبت ۳۹ هزار و ۷۰۹ تردد کاهش ۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ورود وسایل نقلیه به خوزستان از ۸ محور دهدشت - بهبهان، دهلران - اندیمشک، پلدختر ـ اندیمشک، آزادراه خرم آباد ـ اندیمشک، دشتک ـ مسجدسلیمان، دیلم ـ بهبهان، دیلم ـ هندیجان و لردگان ـ دهدز ۲۹ اسفند نشان دهنده کاهش ۷۱ درصدی، یک فروردین کاهش ۷۸درصدی، دوم فروردین کاهش ۸۲درصدی، سوم فروردین کاهش ۸۴ و در چهارم فروردین کاهش ۸۰ درصدی داشته است.

او اذعان داشت: خروج وسایل نقلیه از استان در محور‌های یاد شده نیز در ۲۹ اسفند کاهش ۷۰، یک فروردین کاهش۷۹، دوم فروردین کاهش۸۴، سوم فروردین کاهش ۸۶ و چهارم فروردین کاهش ۸۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.