دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: هیچ عقل سلیمی به باشگاه‌ها نمی‌گوید لیگ برتر چه زمانی شروع می‌شود و من هم نمی‌توانم تاریخ معلوم کنم.

محمدرضا کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه شنیده می‌شود او به صورت خصوصی و شفاهی به برخی باشگاه‌ها اعلام کرده است که لیگ برتر فوتبال از اول اردیبهشت آغاز می‌شود، اظهار داشت: برگزاری بازی‌ها دست من نیست که به باشگاه‌ها چنین موضوعی را اعلام کنم. تا زمانیکه ستاد ملی مبارزه با کرونا به سازمان لیگ مجوز شروع بازی‌ها را به ما ندهد و این موضوع را اعلام نکند، نمی‌توانیم مسابقات را آغاز کنیم. من صددرصد چنین بحثی را تکذیب می‌کنم.

دبیر سازمان لیگ افزود: اگر فقط جان یک بازیکن هم در خطر باشد ما نباید لیگ را شروع کنیم چراکه فوتبال ارزش ندارد که عوامل تیم‌ها را در معرض چنین خطری قرار بدهیم. من به هیچکس نگفته‌ام لیگ از اول اردیبهشت شروع می‌شود.

او درباره تمرین کردن برخی تیم‌های لیگ برتری در ایام شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: تمرین کردن تیم‌ها دست خودشان است و باشگاه‌هایی که تمرینات‌شان را شروع کرده‌اند، خودشان مسئول هستند. جای تاسف دارد برخی تیم‌ها با وجود این بیماری و شیوع کرونا تمرین خود را شروع کرده‌اند. از نظر ما نباید چنین کاری انجام بدهند و خود ستاد ملی مقابله با کرونا هم مخالف شروع تمرینات تیم‌ها است.

کشوری‌فرد تصریح کرد: اکنون من شنیده‌ام پزشک تیم استقلال کرونا گرفته و سرپرست این باشگاه هم مشکوک است. مگر می‌شود با شرایط فعلی لیگ را شروع کرد؟ آیا عقل سلیمی حکم می‌کند اکنون سازمان لیگ برای تیم‌ها بازی برگزار کند؟ در این وضعیت چرا تیم‌ها تمرین می‌کنند. شک نکنید تا زمانی که ستاد مقابله با کرونا اعلام نکند وضعیت عادی است، یک بازی را هم برگزار نمی‌کنیم.


بیشتر بخوانید: گرشاسبی: جان یک نفر هم از فوتبال مهمتر است


او درباره اینکه تکلیف برگزاری مجدد یا لغو کلی مسابقات فوتبال در فصل جاری چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: تا هر زمان کشور حالت عادی نداشته باشد، نمی‌توانیم درباره شروع مجدد رقابت‌ها صحبت کنیم. ببینید اکنون وضعیت سایر کشور‌های اروپایی چگونه است. اگر تا اواخر بهار وضعیت بهتر نشود، لیگ را برگزار نمی‌کنیم. البته تصمیم نهایی بستگی به اعلام ستاد مقابله با کرونا دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار