روند نزولی تردد در راه های البرز/محور ماهدشت-اشتهارد در انتظار فردایی بهتر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد در راه‌های البرز از اول فروردین ۹۹، شصت درصد کاهش یافته است.

گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که تردد در راه های البرز از بیست و پنجم اسفندماه ۱۳۹۸، چهل دصد کاهش داشت، گفت: این تردد تا روزهای اول فروردین ۹۹ به شصت درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به این که اشتهارد، یکی از قطب های صنعتی و تولید استان و کشور و محل تردد خودروهای سنگین است، افزود: طبق  قراردادهای منعقد شده روکش آسفالت، نصب علائم و نصب تابلو در محورهای ماهدشت - اشتهارد و اشتهارد - بوئین زهرا در اواخر سال نود و هشت آغار شد و در سال ۹۹ به  پایان می رسد.

گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در ادامه گفت: هشتاد درصد روکش آسفالت محور اشتهارد - بوئین زهرا در اواخر سال گذشته انجام شده است.

او با بیان این که زمستان ۹۸ زمستان پر بارشی بود، افزود: در آن ایام راهداران به طور دائم مشغول فعالیت بودند تا جایی که در یک شبانه روز پس بارش سی سقوط بهمن در یک محور، اقدام به بازگشایی آن کردند.

محمودی گفت: بلافاصله پس از اقدامات زمستانی راهداران البرز، طرح آماده باش نوروزی آغاز شده و همکاران ما بدون تعطیلی آماده خدمت هستند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
جاده هشتگرد به طالقان را افتتاح کنید