از رونق به جهش ۲۲/

امیدواریم بتوانیم در جهت "جهش تولید" گام برداریم

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: با توجه به رکود حاکم بر بازار به دلیل کرونا، امیدواریم بتوانیم در جهت "جهش تولید" گام برداریم.

فاطمه دانشور عضو اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شعار امسال اظهار کرد: با توجه به شروع سال جدید و شیوع ویروس کرونا، و رکودی که در بازار  وجود دارد امیدواریم بتوانیم در جهت جهش تولید گام برداریم.

عضو اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: شرایط فعلی به گونه‌ای شده است که بسیاری از کارفرمایان مجبور شدند که کار خود را تعطیل و یا نیمه تعطیل کنند و امیدواریم که با تدابیر اتخاذ شده بتوانیم در جهت تحقق این شعار گام برداریم.

دانشور در ادامه تصریح کرد: با توجه به رکودی که در ابتدای سال حاکم است و مشخص نیست که این ویروس تا کی ادامه داشته باشد، امیدواریم که مردم با رعایت بهداشت فردی و همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان این ویروس ریشه‌کن شود.

گفتنی است، در زمان کنونی بخش خصوصی و دولتی باید در کنار هم باشند تا با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود علاوه بر تأمین نیاز‌های داخلی بتوانند با جهش تولید زمینه صادرات محصولات به بازار‌های جهانی و کشور‌های همسایه را فراهم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار