جلوگیری از فعالیت یک منزل مبله متخلف در سپیدان

مسئول امور حقوقی شبکه بهداشت و درمان سپیدان از شناسایی و تعطیلی یک منزل مبله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضا امیری مسئول امور حقوقی شبکه بهداشت و درمان سپیدان گفت: با توجه به انتشار و گسترش سریع ویروس کرونا در کشور و برای جلوگیری از شیوع آن در سطح شهرستان، طرح تشدید مقابله با اجاره منازل مبله در دستور کار دادگستری سپیدان قرار گرفت.

او افزود: با وجود ابلاغ خودداری از پذیرش میهمان به تمام مراکز اقامتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تعدادی افراد سودجو با تبلیغ در سطح فضای مجازی و حقیقی اقدام به اجاره خانه‌های مبله به مسافران کرده اند.

مسئول امور حقوقی شبکه بهداشت و درمان سپیدان ادامه داد: با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا، امور حقوقی شبکه بهداشت و درمان با مشارکت نیروی انتظامی، با جدیت و به صورت مستمر با اقدامات مجرمانه این افراد سودجو و فرصت طلب برخورد و آن‌ها را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

امیری با بیان اینکه در حال حاضر حفظ سلامت شهروندان و هموطنان اولویت اصلی مجموعه بهداشت و درمان است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از اجاره خانه باغ‌های اطراف شهر و خانه‌های مبله به مسافران، با شماره تلفن‌های ۳۶۷۲۵۰۶۷، ۳۶۷۲۱۸۱۲ و ۳۶۷۲۲۹۸۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار