کد خبر: ۷۲۹۴۱۰۸
گروه : فارس » شیراز
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر : ۷۲۹۴۱۰۸
گروه : فارس » شیراز

مدیر واحد مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت علوم پزشکی جهرم گفت: این واحد پاسخگوی ۱۰ هزار تماس تلفنی در خصوص بیماری کرونا بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شاپور شادمند مدیر واحد مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت علوم پزشکی جهرم بیان کرد: از زمان شیوع کرونا، بیماریابی، یکی از اساسی‌ترین مواردی بوده که در دستور کار واحد مبارزه با بیماری‌ها قرار گرفته و بیمار یابی خوب  مؤثرترین راه برای قطع زنجیره انتقال ویروس است.

او، تصریح کرد: این واحد روش‌های مختلفی به کار گرفته تا بتواند افراد مشکوک به کرونا را شناسایی کند و برای معاینه و نمونه گیری به مراکز بهداشتی، درمانی هدایت کند و این موارد شامل تب سنجی و نمونه گیری‌های است که روزانه در درمانگاه امام صادق (ع) این شهرستان انجام می‌شود.

شادمند ادامه داد: یکی از این روش‌ها پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان مبارزه با بیماری‌ها به سوالات کسانی است که علائم بیماری را در خود احساس می‌کنند و یا به هر دلیلی فکر می‌کنند که به کرونا مبتلا هستند.

مدیر واحد مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: تاکنون در پاسخ به تماس‌های تلفنی، بیش از ۱۰ هزار نفر از همشهریان به صورت شبانه روزی از کارشناسان واحد مبارزه با بیماری‌ها، مشاوره دریافت کرده اند.

او، اضافه کرد: افرادی که در مکالمات احتمال داده شده مبتلا به کرونا هستند، به درمانگاه امام صادق (ع) ارجاع داده شده اند.

انتهای پیام/ت

سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ
بانک مسکن
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر