تعطیلی ۹۰ درصد اصناف به دلیل شیوع ویروس کرونا

رئیس اداره اصناف استان اصفهان گفت: در حال حاضر فقط فروشگاه‌های مواد غذایی در سطح شهر اصفهان مشغول فعالیت هستند.

رسول جهانگیری رئیس اداره اصناف استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گروه اظهارداشت:باتوجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان به همین خاطر اداره کل اصناف اصفهان کلیه تسهیلات لازم خود را برای کنترل و جلوگیری از گسترش این بیماری در سطح جامعه به کار گرفته است.

او تاکید کرد:یکی از اقدامات موثر این سازمان در خصوص کاهش شیوع این ویروس در سطح جامعه و یاری رسانی به کادر پزشکی و درمانی استان تعطیلی کلیه صنف‌های سراسر سطح شهر اصفهان است.

جهانگیری ادامه داد:در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد صنف‌ها و مشاغل شهری اصفهان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.

او اضافه کرد: در حال حاضر تنها مشاغل فروشگاه‌های مواد غذایی در سطح شهر اصفهان مشغول فعالیت هستند.

رئیس اداره  اصناف استان اصفهان یادآور شد: باتوجه به تسهیلات مالی که که از سوی اداره کل اصناف اصفهان برای مشاغل مختلف شهری و صنف‌های استان درنظر گرفته شده قادریم تا خسارات ناشی از ویروس کرونا به حوزه کسب و کار مشاغل شهری اصفهان را جبران کنیم.

جهانگیری گفت:بیشترین سطح تسهیلات مالی به بخش‌های صنایع دستی و حوزه‌های صنعتی اصفهان تعلق می‌گیرد.

او ادامه داد: با توجه به شعار سال جدید که جهش تولید نام گذاری شده است در تلاش هستیم تا برنامه‌ها و طرح‌های اقتصادی مطلوبی را بعد از ایام تعطیلات سال نو در استان اصفهان اجرایی کنیم.

رئیس اداره اصناف استان اصفهان اضافه کرد: امید می‌رود تا مردم استان اصفهان نیز با رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منازل خود به ریشه کنی سریع این ویروس در سطح استان و کشور کمک شایانی کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.