غربالگری بیش از ۱۷ هزار نفر در بروجرد

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: تا کنون ۱۷ هزار و ۲۶۵ نفر در طرح بیماریابی و غربالگری کرونا در این شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد کرمی رییس جمعیت هلال احمر بروجرد  افزود: برای غربالگری در ورودی‌های شهر بروجرد سه تیم هلال احمر در اشترینان، میدان زائران و میدان آیت الله بروجردی (ره) مستقر شدند.

اوافزود: تا کنون ۱۷ هزار و ۲۶۵ نفر در ورودی‌های شهرستان بروجرد غربالگری شده اند که سه هزار و ۳۰۰ نفر در ورودی اشترینان و چهار هزار و ۸۸۵ نفر در ورودی میدان زائران و ۹ هزار و ۸۰ نفر هم در میدان ایت الله بروجردی (ره) مورد غربالگری قرار گرفتند.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد تصریح کرد: سه تیم پنج نفره از ۲۴ اسفند تا کنون در ورودی‌های شهرستان بروجرد مستقر شده و به صورت شبانه روزی کار غربالگری را انجام می‌دهند.

کرمی با تاکید بر ضرورت رعایت بهداشت فردی و عمومی از سوی همه افراد گفت: در کنار این اقدام ضروری و مهم، بهترین راه برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، ماندن در خانه است که از همه مردم بروجرد خواستاریم به این موضوع توجه و اهتمام جدی داشته باشند.

تا پنجم فروردین ماه ابتلای ۵۴۱ نفر در لرستان به کرونا و مرگ ۳۵ نفر از این تعداد تایید شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار