مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: بامداد امروز، انفجار توام با آوار یک منزل مسکونی سه طبقه در بزرگراه شهید چراغچی مشهد، سه کشته و مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی مدیرعامل آتش نشانی گفت: بامداد امروز پنچ شنبه هفتم فروردین ماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی وقوع حادثه انفجار و توام با آوار در یک ساختمان سه طبقه در بزرگراه شهید چراغچی ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران و ۱۰ ایستگاه را به همراه تجهیزات ویژه به محل حادثه اعزام کرد.

او ادامه داد: با حضور نیرو‌های امدادی در محل مشخص شد به دلیل انفجار همراه با آوار یک ساختمان سه طبقه، به صورت کامل فرو ریخته و تعدادی از ساکنین در زیر آوار محبوس شده اند.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد که خود فرماندهی این عملیات را برعهده داشت گفت:  با توجه به محدودیت فضای عملیاتی بیش از ۵۰ آتش نشان با انجام عملیات آوار برداری با استفاده از تجهیزات ویژه پس از نزدیک به ۹ ساعت تلاش موفق به نجات معجزه آسای یک دختر بچه و یک خانم که به شدت مجروح شده بودند از زیر آوار شده و متاسفانه پیکر یک پسر جوان را نیز که به دلیل شدت حادثه در دم جان باخته بود از زیر آوار خارج و تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

عزیزی افزود: بررسی‌ها دقیق در خصوص علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است
 
انفجار و آوار منزل مسکونی ۴ طبقه در  مشهد+ عکس
 
 
 
انفجار و آوار منزل مسکونی ۴ طبقه در  مشهد+ عکس
 
انفجار و آوار منزل مسکونی ۴ طبقه در  مشهد+ عکس
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.