مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد:

۶ هزار ماسک ضد ویروس به اتوبوسرانان تهران تحویل داده شد

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: «ماسک‌های ضد ویروس» از امروز در اختیار رانندگان ناوگان اتوبوسرانی پایتخت قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود ترفع با اعلام اینکه حفظ سلامت رانندگان خدوم اتوبوسرانی و شهروندان عزیز دو اولویت اصلی شرکت واحد است، افزود: ۶ هزار ماسک دارای اکسید تیتانیوم با مدت زمان مصرف طولانی از طریق شرکت‌های دانش بنیان داخل کشور برای رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر رانندگان از سلامت کامل برخوردار باشند، در آن صورت می‌توانند به شکل شایسته به شهروندان خدمت کنند، اظهار کرد: ماسک‌های خریداری شده برای رانندگان، از تکنولوژی پیشرفته‌ای برخوردار است و نه تنها از ورود ویروس از طریق بینی و دهان به بدن جلوگیری می‌کند، بلکه خاصیت از بین برندگی ویروس را نیز داراست.

وی با بیان اینکه این نوع خاص ماسک که از آن‌ها می‌توان به عنوان نسل جدید ماسک‌های ضد ویروس نام برد، از قابلیت استفاده مکرر برخوردار است، تصریح کرد: این ماسک‌ها، علاوه بر رانندگان اتوبوس به عوامل کنترل خط که به صورت مستقیم با شهروندان سر و کار دارند نیز تحویل می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که با اجرای مجموعه‌ای از اقدامات در زمینه تعمیر و نگهداری، تلاش می‌کنیم تا ایمنی ناوگان اتوبوسرانی را تامین کنیم، خود را متعهد می‌دانیم تا با انجام اقدامات پیشگیرانه، سلامت رانندگان اتوبوس که در این شرایط با دل و جان در خدمت شهروندان هستند را نیز تامین نماییم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ماسک ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این مقام ارشد انتظامی(سردار مهری) تاکید کرد:چرخه خدمت سربازی همچنان ادامه دارست و با ایثارگری سربازان و نیرو‌های مسلح بهترین امنیت را در کشور داریم.
نیروهای مسلح اشتغال دارند و حقوق میگیرند، سربازان چطور؟ سربازان زندگی، آینده، اشتغال، خونه، ماشین، خانواده و غیره نمیخواهند؟
مدت سربازی دو سال زیاد است و کمتر کنید و حقوقی مناسب با شرایط و هزینه های جامعه بهشان بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
قانون سربازی با توجه به بیکاری جوانان و تحصیل کرده ها و همچنین تحولات کشور باید اصلاح بشه، مدتش را کم کنید و حقوق سربازان را متناسب با عمری که میگذارند بدهید
آخرین اخبار