تولید ۳۶ هزار ماسک بدست نیرو‌های جهادی محلات

نیرو‌های جهادی بسیج سپاه ناحیه محلات با کمک خیرین ۳۶ هزار ماسک تولید کردند.

تولید ۳۶ هزار ماسک بدست نیرو‌های جهادی محلاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،با توجه به نیاز ماسک در این روز‌های حساس شیوع ویروس کرونا، نیرو‌های جهادی بسیج سپاه ناحیه شهرستان محلات با کمک خیرین این شهرستان ۳۶ هزار ماسک تولید کردند.

سرهنگ نجفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان محلات گفت: سپاه ناحیه محلات  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با کمک خیرین این شهرستان اقدام به تجهیز در ۶ کارگاه تولیدی خیاطی با استفاده از ۲۵ نفر از نیرو‌های جهادی بسیجی در فاز اول، اقدام به تولید ۳۶ هزار ماسک کردیم.

سرهنگ نجفی افزود: انشالله در فاز دوم این تولید را به۵۰ هزار ماسک افزایش خواهیم داد که این ماسک‌ها به همراه ۳ هزار و ۲۰۰ لیتر الکل و مواد ضدعفونی و ۴ هزار بسته لوازم بهداشتی به صورت رایگان در بین اقشار کم درآمد این شهرستان توزیع می‌شود.

او اضافه کرد: همچنین طرح پایش سلامت هم در جهت پیشگیری از شیوع این ویروس و سلامت شهروندان در ۴ نقطه ورودی شهرستان محلات با همکاری نیرو‌های بسیجی، نیرو‌های انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان محلات در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان محلات بیان کرد: علارغم توصیه‌های موکد بر ماندن در خانه و پرهیز از سفر‌های غیر ضرور، متاسفانه عده‌ای همچنان در حال تردد‌های بین شهری و سفر‌های غیر ضروری هستند که در صورت رعایت نکردن این توصیه ها، تمهیداتی که در راستای قطع زنجیره انتقال این ویروس انجام می‌شود در آینده قطعاً دچار مشکل خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.