راه‌اندازی مرکز قرنطینه برای بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در گچساران

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از راه‌اندزی مرکز قرنطینه برای بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سهراب صیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از راه‌اندزی مرکز قرنطیه برای بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در شهرستان گچساران خبر داد و گفت: هم اکنون مرکز قرنطینه بیماران مشکوک به ویروس کرونا در مرکز درمانی کلینگ الفجر گچساران راه‌اندازی شد.
او گفت: این مرکز توسط یک پزشک، شش پرستار و ۹ نیروی خدماتی شامل نگهبان و خدمه برای خدمات رسانی به افراد مشکوک به کرونا در این مرکز پیش بینی شده است.
او با بیان اینکه در مرکز درمانی کلینک الفجر گچساران برای بیماران مشکوک به ویروس کرونا تعداد ۵۰ تخت مجهز با همه امکانات رفاهی برای قرنطینه این بیماران راه اندازی شده است افزود: افراد مشکوک به ویروس کرونا روزانه توسط پزشک ویزیت و به مدت ۱۴ روز در این مرکز قرنطینه می‌شوند.
او گفت: مرکز درمانی کلینک الفجر گچساران به منظور قرنطینه افرادی که علائم بیماری ویروس کرونا دارند و ماندن آن‌ها در خانه و اجتماع امکان انتشار آن را افزایش می‌دهد راه اندازی شده است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۷:۴۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
بجایی اینکارا اکه جلو تمام ماینهای غیره بومی رو بگیرین خیلی بهتره درگچساران پلاک قم اصفهان و تهران و خیلی از شهرهای دیگه هست بابا ترو خدا جلوشون رو بگیرین نزارین بیاین که وضعیت بحرانی به