رادیو واشنگتن: دیگر گزارش روزانه ترامپ درباره کرونا را پخش نمی‌کنیم

رادیوی عمومی واشنگتن اعلام کرد دیگر گزارش‌های رئیس‌جمهور آمریکا درباره کرونا را به دلیل نبودن امکان راستی‌آزمایی در لحظه پخش نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه خبری کنگره آمریکا، رادیوی عمومی واشنگتن (KUOW) اعلام کرد پس از این گزارش‌های روزانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، را به دلیل اطلاعات نادرستی که ارائه می‌دهد پخش نخواهد کرد.

به گفته مسئولان این رادیو ترامپ روزانه گزارش‌های نادرستی درباره ویروس کرونا می‌دهد و امکان راستی آزمایی اطلاعات در لحظه وجود ندارد. به همین دلیل آن‌ها تصمیم گرفته‌اند دیگر گزارش‌های روزانه این رئیس جمهور را از رادیو پخش نکنند.

ترامپ تقریبا هرروز به همراهی کابینه خود و مقامات آمریکا، گزارشی از وضع ویروس کرونا در آمریکا ارائه می‌دهد.

این رادیو در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما هرروز گزارش‌های کاخ سفید درباره کرونا را ارائه می‌کردیم و همچنان نیز به بیان گزارش‌های مربوط به خودمان خواهیم پرداخت.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «دیگر به پخش زنده بیانیه‌های کاخ سفید و دونالد ترامپ ادامه نخواهیم داد به دلیل آنکه ترامپ اطلاعات نادرست و گمراه کننده‌ای ارائه می‌دهد که در زمان پخش زنده نمی‌توانیم صحت آن را بررسی کنیم.»

واشنگتن یکی از ایالت‌هایی ایت که کرونا در آن‌ها به شدت  شیوع پیدا کرده و تا روز چهارشنبه ابتلای قطعی ۲ هزار و پانصد نفر در آن اعلام شده است.

سخنگوی کاخ سفید در واکنش به اقدام این شبکه رادیویی اعلام کرد: «این باعث شرم و کاستی این رسانه درقبال مردم است که اخبار دقیق، درست و لحظه به لحظه را در اختیار آن‌ها قرار ندهد. اخباری دقیق‌تر و در دسترس‌تر از گزارش‌های روزانه کاخ سفید درباره کرونا نداریم و ما مطمئن خواهیم شد که همه این اخبار را خواهند شنید.»

قبل از همه‌گیری ویروس کرونا، دولت به ندرت جلسات توجیهی در کاخ سفید برگزار می‌کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار