شهردار ملایر از شستشوی معابر عمومی این شهر با ۳۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی خبر داد.

شستشوی معابر عمومی ملایر با ۲۰۰ هار لیتر محلول ضدعفونیحسین بابایی، شهردار ملایر در گفت و گو  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا برای ضدعفونی کردن معابر، اماکن عمومی، تأسیسات و مبلمان شهری ملایر بیش از ۳۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده از ۱۵ اسفند استفاده کرده ایم.

او افزود: نیروهای شهرداری محلول‌ها ی  آب ژاول را با استفاده از دو دستگاه واترجت، دو دستگاه جدول شور، سه دستگاه ماشین آتش نشانی، دو دستگاه سمپاش و چندین دستگاه تراکتور در سطح شهر عملیات ضد عفونی را انجام می دهند.

بابایی در حاشیه بازدید از حوزه معاونت خدمات شهری گفت: یک دستگاه مه پاش به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال خریداری کرده ایم و بر روی یک تانکر ۱۶ هزار لیتری نصب شده که قادر است بصورت استاندارد و یکنواخت اقدام به پاشش محلول‌های ضدعفونی کننده کند.

شهردار ملایر بیان کرد: مبلمان پارک ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر و بوستان ها، وسایل بازی کودکان، مساجد ورودی شهر و ترمینال مسافربری روزانه در چندین نوبت ضد عفونی می شوند.

حسین بابایی افزود: بهترین راه مقابله با این بیماری در خانه ماندن است و از همشهریان می خواهیم  تردد غیرضروری در سطح شهر نداشته باشند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار