پیام تسلیت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار گیلان در پی در گذشت پدرشهیدان خدمتگذار با فکری

آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و ارسلان زارع استاندار در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت پدرشهیدان سعید و عباس خدمتگذار بافکری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، در متن پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه در گیلان و استاندارپیام آیت الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان آمده است:رحلت حاج حسین خدمتگذار بافکری، پدر شهیدان والامقام سعید و عباس خدمتگذار بافکری را به بازماندگان تسلیت گفته، غفران الهی را برای آن مرحوم و صبر و اجر را برای بازماندگان مسئلت دارم.

در پیام تسلیت ارسلان زارع استاندار گیلان آمده است: درگذشت مرحوم حسین خدمتگزار بافکری پدر شهیدان والامقام عباس و سعید خدمتگزار بافکری، موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

این پدر با ایمان و مقاوم با اعتقاد راسخ به آموزه‌های دینی و علاقمندی به ائمه معصومین علیهم السلام،   فرزندانی پرورش داد که با ایثار و جانفشانی، عزت و سرفرازی برای کشور و نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

اینجانب مصیبت وارده را به شما، خانواده محترم خدمتگذار بافکری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تسلیت می‌گویم و ضمن ابراز همدردی، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شهیدان عباس و سعید خدمتگزار ۴ فروردین سال ۶۷ در عملیات والفجر۱۰ در منطقه عملیاتی خرمال عراق به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: شهدا ، ایثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.