از رونق به جهش ۲۸/

در مدار قرار گرفتن تصفیه خانه ششم در راستای تحقق جهش تولید

بختیاری گفت: در راستای تحقق جهش تولید قرار است، تصفیه خانه ششم غرب پایتخت اواخر خرداد وارد مدار شود.

محمدرضا بختیاری مدیر عامل شرکت آب و و آبفای استان تهران تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر انقلاب و برنامه‌های پیش رو گفت: همه ساله رهبر انقلاب سال‌های اقتصادی خوبی نامگذاری می‌کنند و امسال هم که با عنوان جهش تولید نام گذاری شده باید تلاش برای رونق تولید و فعال شدن به خصوص در صنعت وزارت نیرو و آب هم مضاعف شود.

او ادامه داد: سال گذشته تصفیه خانه هفتم در مدار قرار گرفت که یکی از کار‌های بزرگی بود که براساس تحقق شعار رونق تولید در صنعت آب کشور انجام شد.

بختیاری اظهار کرد: امسال هم قرار است تصفیه خانه شماره ۶ غرب تهران تا اواخر خرداد وارد مدار شود و همچنین قرار است  تصفیه خانه فاضلاب بزرگ پایتخت با هزینه ۲ هزار میلیارد تومانی وارد مدار شود.

مدیر عامل شرکت آب و آبفای استان تهران افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه باید عمده برنامه‌های کشور معطوف به بهبود وضعیت اقتصادی باشد، بنابراین یکی از کار‌ها و هدف‌های بزرگ ما باید براساس جهش تولید باشد، هر چه از نظر اقتصادی قوی‌تر باشیم در مباحث دیگر هم غنی‌تر می‌شویم.

او ادامه داد: جهش تولید اتفاق نمی‌افتد مگر با جهش کار و تلاش فردی و جمعی در سطح جامعه و این مهم نیازمند جهشی شگرف در به کارگیری استعداد‌ها و ایده‌های جوانان خلاق و پرانگیزه در تمامی بخش‌های اقتصادی و مدیریت کشور است.

بختیاری بیان کرد: از این‌رو امسال باید توجه ویژه به نظام استعدادیابی برای جذب جوانان توانمند در دستور کار مسئولان وقت قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار