۱۲ واحد صنفی متخلف برای پیشگیری از کرونا در استان سمنان پلمب شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان از پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در استان خبر داد و گفت: علت پلمپ این واحد‌ها عدم توجه به تعطیلی صنوف برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سید موسی حسینی  رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان ضمن بیان اینکه ۱۲ واحد صنفی متخلف برای پیشگیری از کرونا در استان سمنان پلمب شد، گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس با همکاری اداره صنعت و معدن بازار را تحت پایش و کنترل داشته و با واحد‌های متخلف برخورد‌های لازم صورت می‌گیرد.

او بابیان اینکه علت تعطیلی این واحد‌ها عدم توجه به تعطیلی صنوف به منظوری پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است، افزود: متأسفانه این تعداد واحد‌های صنفی به این موضوع توجه نکردند که با مجوز قانونی پلمپ شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان بابیان اینکه تاکنون از ۱۶۵ واحد صنفی بازدید به‌عمل‌آمده است، ابراز داشت: از واحد‌های صنفی درخواست می‌شود که به توصیه‌ها و اخطاریه‌های لازم توجه کافی را داشته باشند.

موسی حسینی در ادامه اضافه کرد: ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم و کسبه با پلیس، از شهروندان تقاضا داریم تا برای پیشگیری از گسترش این ویروس در خانه بمانند و نکات بهداشتی نیز رعایت کنند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.