واحد آموزش حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد در راستای فرهنگ مقابله با گسترش زنجیره ویروس کرونا مسابقه عکس با عنوان «در خانه می مانیم» برگزار می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اسحاق آقایی واحد آموزش حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد در راستای فرهنگ مقابله با گسترش زنجیره  ویروس کرونا مسابقه عکس با عنوان «در خانه می‌مانیم» برگزار می‌کند.

او گفت: از همه عکاسان اعم از حرفه‌ای و آماتور و علاقمندان به عکاسی دعوت می‌شود با این رویداد استانی همراه و همیار شوند امید است آثار ارسالی به دبیرخانه این مسابقه ضمن پرداختن به این موضوع مهم از زوایای مختلف اثرگذاری لازم را در سطح جامعه داشته باشند.  

او افزود: موضوعات مسابقه شامل: کلیه فعالیت‌های مربوط به در خانه ماندن سرگرمی، بازی و تفریح، مطالعه، بهداشت فردی آشپزی، کلاس‌های آنلاین، همکاری در فعالیت‌های خانه و... شامل موضوعات است.

او بیان کرد: شرکت برای همه‌ی علاقه‌مندان آزاد است آثار می‌توانند با دوربین عکاسی و یا موبایل تهیه شده باشند تصمیم در موارد پیش بینی نشده به عهده برگزار کننده است شرکت در این مسابقه به منزله پذیرش کلیه قوانین و مقررات مسابقه می‌باشد و علاقمندان در هربخش فقط می‌توانند حداکثر۷عکس ارسال کنند.

او گفت: در بخش موبایل سه برگزیده هر کدام٢٠٠هزارتومان در بخش دوربین عکاسی نفر اول یک میلیون تومان و نفر دوم ۷۰۰ هزار تومان و به نفر سوم پانصد هزار تومان تعلق می‌گیرد.

او افزود: تقویم مسابقه آخرین مهلت ارسال ۲۵ فروردین زمان داوری ۲۷ فروردین شرایط ارسال عکس‌های بخش موبایل به شماره ۰۹۱۷۳۴۱۱۰۸۰ واتساپ شود و عکس‌های بخش دوربین به ایمیل eshaghaghaei۲۰@gmail.com ارسال شوند و گروه داوران حسن غفاری، حسن فتاحیان و اسحاق آقایی هستند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.