بسته اینستاگرامی ورزشکاران به تاریخ ۸ فروردین؛

تبریک اینستاگرامی شجاع خلیل زاده به سید جلال ؛ دعوت علیرضا جهانبخش از مردم برای ماندن در خانه

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

سه روز قبل سایت رسمی AFC گزارشی را از برترین بازیکنان ایرانی لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد که در آن جلال حسینی، فرهاد مجیدی، مهدی رحمتی، احسان حاج صفی و قاسم حدادی فر حضور داشتند. در پایان این گزارش نیز از مخاطبان خواسته شد تا به اسطوره مورد علاقه خود رای بدهند. در نهایت با مشارکت پنج میلیون و پانصد هزار نفر نظرسنجی به پایان رسید و سیدجلال حسینی با کسب ۵۱ درصد به عنوان نفر نخست انتخاب شد. 

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام خود کسب این عنوان را به سید جلال حسینی تبیرک گفت. برانکو با انتشار عکسی از خود در کنار کاپیتان پرپولیس نوشت: « تبریک کاپیتان.»

ورزشکاران

شجاع خلیل زاده، مدافع تیم پرسپولیس نیز با انتشار عکسی این موفقیت سید جلال حسنی را به او تبریک گفت. او با انتشار تصویری در اینستاگرام خود نوشت: « تبریک به سید جلال عزیز و تشکر از هواداران محبوب ترین تیم آسیا.»

ورزشکاران

علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم باشگاهی برایتون انگلیس با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود از مردم دعوت کرد تا در خانه بمانند. او در این ویدئو خطاب به طرفداران خود گفت: » سلام به همه. علیرضا جهانبخش از اینجا. امیدوارم همه شما و خانواده هاتون خوب باشید. اکنون زمان سختی است و باید به هم کمک کنیم تا از این شرایط عبور کنیم ( ایمن بمانیم ). از طرف خودم، خانواده ام (باشگاهم ) و خانواده آدیداس به شما و خانواده شما؛ لطفا در خانه بمانید.»

تبریک اینستاگرامی شجاع خلیل زاده به کاپیتان سید جلال ؛ دعوت علیرضا جهانبخش از مردم برای ماندن در خانه

علیرضا فغانی، داور بین المللی کشورمان که مدتی است به استرالیا مهاجرت کرده است با انتشار پستی در اینستاگرامش از حال و هوای این روزهای خود که مجبور است در خانه بماند نوشت. فغانی با انتشار چند تصویر از خود نوشت: « پس از هر بازی و تمرین فصل، حالا نوبت ریکاوری، خواندن کتاب مورد علاقه ام ( قوانین بازی ها ) و لذت بردن از ریکاوری و استراحت.»

تبریک اینستاگرامی شجاع خلیل زاده به سید جلال ؛ دعوت علیرضا جهانبخش از مردم برای ماندن در خانه

محمد صلاح، ستاره تیم ملی فوتبال مصر و باشگاه لیورپول انگلیس با انتشار تصویری از حال و هوای این روزهایش که مجبور است در خانه بماند نوشت. او با انتشار تصویری از خود در اینستاگرامش نوشت: « تمرین از خانه .»

تبریک اینستاگرامی شجاع خلیل زاده به سید جلال ؛ دعوت علیرضا جهانبخش از مردم برای ماندن در خانه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار