کرمانشاهی‌ها در مسابقه‌ هوای شهربا من شرکت می‌کنند

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری مسابقه‌ای با عنوان هوای شهر با من برای شهروندان و مخاطبین در فضای مجازی خبر داد.

 به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کیوان شمشیربیگی گفت: در راستای پاسداشت زحمات جهادگران و حافظان خط مقدم نظافت و بهداشت شهر، مسابقه‌ای با عنوان هوای شهر با من برای شهروندان و مخاطبین در فضای مجازی برگزار می‌گردد.

او افزود: این امر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و با همکاری حوزه‌ هنری انجام می‌شود و در ‎این مسابقه که ویژه نوروز طراحی شده در ساعت ۲۱ یک کاریکاتور در صفحه گهواره تمدن گذاشته می‌شود و افراد علاقه‌مند به نویسندگی ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برداشت خود را در قالب یک متن کوتاه از یک تا حداکثر هفتاد کلمه به صورت کامنت ثبت کنند.

شمشیربیگی گفت: روز بعد کامنت‌ها بررسی و نفرات اول تا سوم در صفحه‌ گهواره تمدن اعلام می‌گردند  سرانجام در پایان نوروز ۱۰ متن برگزیده‌ هر روز به مسابقه گذاشته می‌شود و کاربران می‌توانند بهترین متن مرتبط با کاریکاتور را انتخاب و به سه نفر برتر این مسابقه هر یک مبلغ سیصد هزار تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

او گفت: ضمنا به یکی از افرادی که کاریکاتور هر شب را در طول مدت مسابقه در صفحه عمومی خود با هشتگ  هوای شهربا_من گذاشته و صفحه گهواره تمدن را تگ کنند، بر اساس قرعه کشی مبلغ دویست هزار تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار