فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

عملیات دفاع بیولوژیکی در گرمسار اجرا شد

سرهنگ پاسدار مجید ناظریه با اشاره به اقدامات بسیج در راستای کاهش زنجیره انتقال کرونا گفت: عملیات دفاع بیولوژیکی در ۷۹ نقطه شهری و روستایی گرمسار اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار مجید ناظریه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه عملیات بیولوژیکی در ۷۹ نقطه شهری و روستایی گرمسار و بخش ایوانکی اجرایی شد، گفت: این عملیات در راستای کاهش زنجیره انتقال کرونا هم‌زمان با سراسر استان سمنان با رمز «یا حسن» اجرایی شد.

او با اشاره به اینکه این عملیات هم‌زمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد، افزود: در این عملیات ۱۲ نقطه روستایی گندزدایی و ضدعفونی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بابیان اینکه پارک‌ها، فروشگاه‌ها منازل مسکونی که دارای افراد مبتلابه کرونا بوده از جمله نقاط حساسی است که در این عملیات ضدعفونی شدند، تصریح کرد: این حرکت با انسجام نیرو‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام می‌شود.

ناظریه با تأکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال کرونا مهم‌ترین رویکرد سپاه و بسیج در راستای اجرای این عملیات است، گفت: ۱۶ خودرو، ۱۸ موتورسیکلت و ۹۵ نفر از نیرو‌های بسیجی و پاسدار برای اجرای این عملیات ساماندهی شدند.

او با اشاره به بهره‌برداری از امکانات اداری و کمک‌های مردمی برای تهیه محلول ضدعفونی تصریح کرد: ایجاد روحیه امید و حفظ اتحاد و همبستگی مردم در شرایط بحرانی از دیگر اهدافی است که در اجرای این طرح دنبال می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار