منبع آگاه: هدف افشای نقشه آمریکا در عراق، اعمال فشار برای ماندن در این کشور است

یک منبع سیاسی آگاه هدف از افشای نقشه آمریکا برای هدف قرار دادن نیرو‌های مقاومت را اعمال فشار بر بغداد برای باقی ماندن در عراق اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منبع سیاسی آگاه در گفتگو با پایگاه خبری المعلومه از هدف اصلی آمریکا در افشای نقشه پنتاگون به وسیله روزنامه نیویورک تایمز برای هدف قرار دادن گردان‌های مقاومت عراق پرده برداشت.

به گفته این منبع، هدف آمریکا از این افشاگری اعمال فشار بر قدرت‌های سیاسی به منظور راضی کردن عدنان الزرفی، نخست وزیر جدید عراق برای ماندن نیرو‌های آمریکایی در عراق است.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، از فشار‌های آمریکا بر قدرت‌های سیاسی در اقلیم کردستان عراق و همچنین در استان الانبار برای ترغیب الزرفی به ابقای نیرو‌های آمریکایی خبر داد.

منبع مذکور در ادامه افزود: اطلاعاتی که در این گزارش با جزئیات آمده و مطرح شدن آن درست در زمانی که تمام جهان درگیر مبارزه با ویروس کرونا است، غیر واقعی است و هدف حقیقی آن مجبور کردن نخست وزیر است.

پیش از این روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با صدور یک بخشنامه محرمانه، از فرماندهان نظامی خواسته است که خود را برای نابودی یکی از گروه‌های مقاومت (کتائب حزب الله) در عراق آماده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر آقا
۰۱:۳۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
سازمان ملل از خواب بیدار شو و از آمریکا بخواه از عراق و سوریه مثل بچه آدم خارج بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
مردم عراق یک پارچه باید با حضور نیروهای آمریکائی مقابله کنند. تنها راهکار مقاومت مردمی است .
آخرین اخبار