خدمات رسانی هلال احمر ادامه دارد/ تب سنجی بیش از ۶۸۷ نفر در خوزستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، تب سنجی بیش از ۶۸۷ نفر در استان با تلاش امدادگران این جمعیت انجام شده است.

علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در تشریح خدمات این جمعیت در روز‌های بحرانی مبارزه با ویروس کرونا گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان، ۷۵ پایگاه تب سنجی و غربالگری در نقاط مختلف و مبادی ورودی به خوزستان با ۴۲۶ نفر از اعضای این جمعیت بر پا شد.

او افزود: از ۲۹ فروردین ماه و همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون، عملیات غربالگری و تب سنجی ۶۸۷ هزار و ۱۹۲ نفر انجام و ۱۳۸ هزار ۳۰۱ عدد بروشور آموزشی در زمینه بهداشت و بیماری‌های حاد تنفسی بین مسافران و شهروندان توزیع شده است.

خدادادی، توزیع ۵۶ هزار ۷۴۶ عدد ماسک و ۶۷ هزار و ۸۴۲ عدد ژل و سایر مواد ضدعفونی را از دیگر خدمات ارائه شده از سوی جمعیت هلال احمر استان خوزستان برشمرد و اظهار داشت: مجموع خدمات ارائه شده به شهروندان ۹۵۰ هزار و ۸۱ مورد ثبت شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان تصریح کرد: ارائه خدمات از سوی این جمعیت تا پایان بحران کرونا ادامه دارد و از هیچ تلاش و همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی برای شکست ویروس منحوس کرونا دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.