توقف فعالیت اتوبوسرانی اصفهان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت:در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه، ناوگان اتوبوسرانی نیز در سطح شهر اصفهان سرویس‌دهی نخواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت افتخاری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: منتظر اعلام تصمیم ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا در اصفهان مبنی بر تعطیلی کامل یا کاهش تعداد ناوگان بعد از ایام ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه هستیم.

او با بیان اینکه اواخر سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در گام نخست فعالیت ۶۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان متوقف شد، تصریح کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده در اوایل اسفندماه سال گذشته شاهد کاهش ۷۰ درصدی مسافران بودیم و در حال حاضر نیز کاهش ۹۰ درصدی مسافران در خطوط اتوبوسرانی شهر را شاهد هستیم، به طوری که بیشتر اتوبوس‌های شهر به صورت خالی تردد دارند، از این رو تنها حدود ۳۰ خط مهم با تعداد محدودی ناوگان فعال است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: با توجه به تأکیدات و مصوبات ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا در اصفهان مبنی بر لزوم تردد نداشتن خودرو‌ها در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه، در این ایام ناوگان اتوبوسرانی نیز در سطح شهر سرویس‌دهی نخواهد داشت.

او گفت: در حال حاضر آمار مسافران اتوبوس‌های شهر کاهش بسیار زیادی داشته، از این رو فعالیت آن‌ها در شهر توجیه ندارد و احتمال توقف فعالیت تعداد دیگری از خطوط اتوبوسرانی وجود دارد.

افتخاری خاطرنشان کرد: در خصوص فعالیت خطوط فعال در روز‌های عادی هفته در کانال‌های اطلاع رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اطلاع رسانی می‌شود و شهروندان می‌توانند روزانه از تغییرات مربوط به سرویس‌دهی خطوط مطلع شوند.

او به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از منازل خود خارج نشوند و در صورت خروج برای انجام کار‌های ضروری از حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار