رئیس اتاق بازرگانی سمنان خبر داد؛

کمک میلیاردی فعالان اقتصادی سمنان به بخش درمان

علی اصغر جمعه‌ای از اهدای ۲.۵ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و درمانی توسط فعالان تولیدی و صنعتی استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر جمعه‌ای در نشست هم اندیشی مقابله با کرونا که به میزبانی اتاق سمنان برگزار شد، ضمن اشاره به تأمین برخی ملزومات بهداشتی و پزشکی توسط فعالان اقتصادی و تولیدگران در استان در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در مقابله با این بیماری، گفت: اهدای دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان‌ه از جمله فعالیت‌های فعالان اقتصادی در راستای مقابله با کرونا بوده است.

او از اهدای شش دستگاه ونتیلاتور، یک دستگاه شوک الکترونیکی و ملزومات بهداشتی نیز توسط فعالان اقتصادی استان سمنان خبر داد و افزود: ۳۳ هزار و ۳۸۰ عدد گان، دستکش لاتکس، انواع ماسک، لباس‌های یکپارچه و غیره نیز توسط فعالان اقتصادی با محوریت اتاق بازرگانی به شبکه درمان استان اهداشده است.

رئیس اتاق سمنان بیان کرد: تاکنون دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات و لوازم بهداشتی از سوی فعالان اقتصادی به بخش درمان استان هدیه شده است.

جمعه‌ای در ادامه و با بیان اینکه بخش کمک‌های دوم اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی در حال تهیه است، تاکید کرد: این تجهیزات و ملزومات پزشکی به محض دریافت به صورت بسیار سریعاً به شبکه درمان اعطا خواهد شد.

حمید علوی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی سمنان نیز در این نشست ضمن تاکید بر یکپارچگی کمک‌های بخش خصوصی به بخش‌های درمانی در راستای مقابله با کرونا، ابراز کرد: فعالان اقتصادی از ابتدا تمام‌قد در کنار شبکه درمان بوده و توانستند کمک‌های قابل توجه‌ای را تهیه کنند البته باید گفت که می‌بایست از اهدای کمک‌های بخشی اجتناب و سعی کنیم نیاز‌ها را ابتدا احصاء و سپس به صورت متمرکز ارسال کنیم.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار