پویش مبارزه با کرونا با برگزاری مسابقه فرصت سازی کرونایی

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور ترغیب دانشجویان، دانشگاه فنی و حرفه‌ای اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان فرصت سازی کرونایی کرده است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با عنایت به تأکیدات ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مبنی بر اینکه می‌توانیم بحران کرونا را فرصتی تلقی کنیم تا از روش سنتی به آموزش مجازی و آنلاین تغییر مسیر دهیم دفتر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی معاونت فرهنگی نیز بر این اساس اقدام به طراحی "مسابقه ملی فرصت سازی کرونایی" کرده است؛

بنابراین گزارش، به دلیل ورود ویروس کرونا در کشور و با توجه به برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها به صورت غیر حضوری و عدم حضوردانشجویان، دفتر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی تصمیم دارد با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس از این تهدید، فرصتی برای آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها و معرفی استعداد‌های برتر دانشجویی در زمینه تولید محتوای آموزشی ایجاد کند.

این مسابقه در ۵ بخش و یک بخش آزاد در بین دانشجویان در زمینه‌های زیر برگزار می‌شود:

آموزشی: شامل تولید محتوای آموزشی در زمینه سرفصل‌های دروس دانشگاهی و سایر موضوعاتی که در زمینه آموزش فنی و حرفه‌ای می‌باشد.

مهارتی: در مورد مهارت‌های که افراد جامعه دارند و با تولید محتوای آموزشی آن مهارت برای سایر افراد جامعه به توانمندی آن‌ها کمک خواهند کرد.

اخلاق: تولید محتوای آموزشی یکی از موضوعات اخلاقی در دانشگاه و خانواده و جامعه و ارایه راه حل و همچنین تشویق و انگیزه و مزایای رعایت کردن آن توسط جامعه

خلاقیت: خلاقیت‌هایی که بصوت فردی یا تیمی دارید

فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف بخصوص سلامت و بهداشت و رفع معضلات آسیب‌های اجتماعی

محتوای تولید شده شامل: فیلم - فیلم مستند – پادکست (رادیو اینترنتی) - موشن گرافیک – کارگاه‌های عملی یا آموزشی یا کلاس درس باشد که شرکت کنندگان می‌توانند تهیه و تولید کنند و حداکثر هر محتوای ساخته شده ۳۱۳ ثانیه یعنی ۵ دقیقه و ۱۳ ثانیه باشد.

مزایای شرکت در این رویداد:

-نمایش محتوای تولیدی مورد تایید در سایت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور

اهدای جوایز: نفر اول ۳ میلیون تومان – نفر دوم ۲ میلیون تومان – نفر سوم ۱ میلیون تومان در هر بخش خواهد بود.

اهدای تندیس و لوح تقدیر و گواهی و گواهینامه شرکت در این مسابقه که به دو زبان فارسی و انگلیسی

زمان فراخوان: ۲۵ اسفند الی ۲۵ اردیبهشت

اختتامیه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.