اولویت‌ اصلی ستاد بحران تلاش برای پیشگیری انتقال کرونا است

کارشناس مسئول ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: تلاش برای پیشگیری انتقال کرونا در جامعه از اولویت‌های اصلی ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

اولویت‌ اصلی ستاد بحران تلاش برای پیشگیری انتقال کرونا استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه ارجمندی کارشناس مسئول ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر برای مقابله با اپیدمی کووید ۱۹ هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا در کشور چین و قبل از ابتلا هم‌وطنان در ایران و در استان آغاز شد.

او عنوان کرد: برگزاری نشست‌های اضطراری، آموزش‌های مقابله و مواجهه با بیمار کرونایی با محوریت رعایت نکات بهداشتی، کنترل عفونت، رسیدگی سریع به بیماران در فرایند درمان با تریاژ صحیح، انتقال، اعزام از جمله کار‌هایی است که ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر انجام داده است.

کارشناس مسئول ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: تلاش برای پیشگیری انتقال ویروس کرونا در جامعه و افزایش پوشش خدمات در حوزه سلامت به مراجعین از اولویت‌های اصلی ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر است.

ارجمندی فرماندهی عملکرد‌های حوزه سلامت در کل استان و ابلاغ طرح‌های مربوطه در ستاد مقابله با کرونا ویروس در شورای تأمین و دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر اقدامات انجام‌شده است.

او بیان کرد: ارائه خدمات مشاوره در تمام ساعات شبانه‌روز و انتقال بیماران کرونایی یا موارد مشکوک به ابتلا به این ویروس از دیگر اقدامات بهینه ستاد بحران است.

کارشناس مسئول ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: ارائه خدمات دارویی و تجهیزات بهداشتی و نظارت بر عرضه این محصولات و ارائه تحقیقات پژوهشی در زمینه کرونا ویروس از دیگر اقدامات ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر است

ارجمندی بابیان اینکه هماهنگی و انسجام بین کارگروه‌های تشکیل‌شده در ستاد بحران اخیر باعث اثربخش بودن تمهیدات شده است، گفت: تمام تلاش ما بر این اساس پایه‌ریزی شده که مشکلات یک پاسخ و راه‌حل داشته باشند تا عموم مردم و کارکنان حوزه سلامت با خیال آسوده معیشت بگذرانند

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.