اطلاعیه شماره ۳ کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا سومین اطلاعیه خود را صادر کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در جهت استفاده حداکثری از همه ظرفیت های کشور برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا ، مجدداً از همه مردم درخواست می شود سیزده فروردین؛ روز طبیعت در خانه بمانند و از هرگونه حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهرها که می تواند عامل جدی برای گسترش ابتلا به کرونا شود خودداری نمایند.

متن اطلاعیه شماره ۳ کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به شرح ذیل است؛

ضمن تشکر از همراهی مردم شریف ایران در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و استفاده حداکثری از همه ظرفیت های کشور برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا ، مجدداً از همه مردم درخواست می شود سیزده فروردین؛ روز طبیعت در خانه بمانند و از هرگونه حضور در پارک ها، مراکز تفریحی و حاشیه شهرها که می تواند عامل جدی برای گسترش ابتلا به کرونا شود خودداری نمایند. به همین دلیل انتظار دارد موارد ذیل مورد توجه قرار گیرد؛

۱) با تأکید بر اجرای حداکثری مصوبه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله کرونا، توصیه جدی به حضور در خانه در روز سیزده فروردین، مجدداً اعلام و تأکید می شود که کلیه پارک ها ، مراکز تفریحی و ... تعطیل است و هرگونه حضور در این مراکز ممنوع می باشد تا مانع از گسترش کرونا شود .

۲) پلیس به عنوان ضابط قوه قضائیه موظف به اعمال قانون در مورد آن بخش از افرادی است که به هر دلیل به توصیه ها توجه ننموده و با خطر انداختن سلامت مردم در مسیر مدیریت و پیشگیری اخلال ایجاد می نمایند.

۳) انتظار می رود همه هموطنان عزیز با تحقق عملی” هر ایرانی یک رسانه " و تقویت پویش مردمی «در خانه می مانیم» ، به تحقق اهداف کاهش زنجیره انتقال بیماری و در نتیجه پیشگیری از ابتلاء خود، خانواده و سایر هم وطنان کمک کنند.( تأکید ویژه بر- سیزده بدر- در خانه- می مانیم)

۴) کلیه ظرفیت کادر درمانی ـ بهداشتی و سایر دستگاه ها به صورت ۲۴ ساعته با تمام توان در خدمت مردم برای پیشگیری، مقابله و درمان مبتلایان بوده و تأکید می گردد ماندن در خانه بهترین حمایت و همراهی با کادر درمانی و پزشکی است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری، خالصانه و ایثارگرانه تلاش می نمایند.

کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضابسیط فر
۱۸:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام ایا حکم تخلیه برای ساکنان خانه های سازمانی باید به ساکن که در اوضاع کرونا درجامعه هست باید ابلاغ شود باتوجه به دستورات رئیس محترم جمهوری که مردم درخانه بمانند به بنده حکم تخلیه از طرف دژبان ارتش داده اند که ظرف یکهفته تخلیه کنم خواهشمندم رسیدگی نمایید وبه گوش مسئولین محترم برسانید که من با اهل وعیالم در این وضع خطرناک جامعه جان خودمان را کجا به خطر بیاندازیم
Iran (Islamic Republic of)
علی نوروزی
۲۰:۵۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
با سلام و عرض ادب
الان شما گفتید تمامه استخرا تعطیل باشه پرسنل استخر ازکجا پول بیارن
یامن که تواستخرفرهنگیان زیرنطراموزش وپرورش کار میکنم حقوق بهم تعلق میگیره یانه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
باسلام خواستم پیشنهاد بدهم که افراد براساس شماره ملی زدج یا فرد بودن در سطح شهر تردد کنند و شهرداری های 22 گانه از امکانات خود برای مقررات قرنطینه واعمال مقررات در سطح حوزه های خودشان استفاده کنند وکمک به ستاد و نیروی انتظانی داشته باشند.کارمندان هم بر اساس زوج و فرد به اداره ها بروند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۰۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
من از تاریخ ۹۸٫۸٫۸ تاکنون از تهران خارج نشده ام و مستندا هم قابل اثبات است ولی برای من از سوی ستاد مقابله با کروناپیامکی مبنی بر انجام سفر آمده و من را در حیرت فرو برده، با پلیس راهور ناجا هم تماس گرفتم گفتند این پیامک‌ها بصورت گروهی برای عده ای ارسال شده. سوال من اینه که چگونه میشود در این موقعیت اعصاب هموطنان را براحتی متشنج کنند و هیچ توضیحی منطقی نداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام من از تاریخ هفتم اسفند تا کنون در منزل هستم و خودرو ام را دهم اسفند برای گارانتی به نمایندگی بردم و بعد از آن 10 کیلومتر هم نرفته است امروز برایم از ستاد مدیریت کروناپیامک آمده که سفر رفته ام، واقعاً متأسف و نا امید شدم از اینها وقعاً همه آمارهای آنها همینطور است ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
حالا شما ماشینتو یه دفعه بیرون بردی! ما که دو ماهه ماشین توی خونه خوابیده هم واسمون اس ام اس اومده!!!
آخرین اخبار