سلیمانی: شهادت سپهبد سلیمانی غم انگیز‌ترین اتفاق سال ۹۸ بود

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: شهادت سپهبد سلیمانی دردناک‌ترین و غم انگیز‌ترین اتفاق سال نود و هشت بود و این موضوع تاثیر زیادی بر روی جامعه گذاشت.

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های این فدراسیون در سال ۱۳۹۹ اظهار داشت: در ابتدا فرا رسیدن سال نو را به همه هموطنان در اقصی نقاط دنیا تبریک می‌گویم و امیدوارم، سالی عزتمند و شاد پیش رو داشته باشند.

سلیمانی: شهادت سپهبد سلیمانی غم انگیز‌ترین اتفاق سال ۹۸ بود

او ادامه داد: در سال ۱۳۹۹ میزبانی مسابقات جهانی پدل، در خرداد ماه، اعزام‌های انفرادی اسکواش بازان به کشور‌های مختلف جهان برای بهبود رنکینگ جهانی و اتمام مراحل ساخت سالن‌های باشگاه انقلاب از مهمترین برنامه‌های فدراسیون است. امیدواریم تعداد سالن‌ها را به عدد ۱۴ برسانیم. این سالن‌ها به عنوان مهم‌ترین مرکز ملی اسکواش ایران خواهند بود و تا پایان سال ۱۳۹۹ مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

او افزود: بزرگترین هدف فدراسیون در سال ۹۹، افتتاح مرکز ملی اسکواش و راکتبال و پدل ایران در باشگاه انقلاب تهران است.

سلیمانی درباره اتفاقاتی که برای فدراسیون اسکواش در سال ۱۳۹۸ رقم خورد بیان کرد: سال گذشته با خبر خوش دریافت رتبه بین المللی داوری برای مهدی مختاری داور خوب کشورمان آغاز شد و با خبر کسب بهترین مربی آسیا، در حوزه هویت بخشی به اسکواش که به پرند دولتی زاده اهدا شد سال به پایان رسید.

او افزود: از دیگر اتفاقات مهم سال ۱۳۹۸ می‌توان به کسب مقام سومی نوید ملک ثابت کاپیتان تیم ملی اسکواش کشورمان در مسابقات هندوستان اشاره کرد. همچنین زمین‌های اسکواش باشگاه انقلاب تهران طی قراردادی به فدراسیون اسکواش واگذار شد و به عنوان خانه اسکواش کشور معرفی شد که از دستاورد‌های مهم فدراسیون در سال گذشته بود.

رئیس فدراسیون اسکواش در رابطه با اقدامات فدراسیون در سال رونق تولید گفت: فدراسیون اسکواش در سالی که بنام رونق تولید نامگذاری شده بود از معدود فدراسیون‌هایی بود که حوزه پژوهش خود را فعال کرد. این حوزه توانست در کمتر از ۵ ماه راکت پدل را در ایران بسازد. تولید انبوه این راکت نیاز به منابع مالی دارد. در صورت تامین منابع مالی، این راکت با یک سوم قیمت بازار‌های خارجی در کشور تولید خواهد شد.

سلیمانی درباره حال هوای نوروز و اقدامات خود در تعطیلات عید بیان کرد: عید نوروز یادآور روز‌های پر خاطره است. در همه این سال‌ها آرزویی به غیر از سلامتی برای هموطنان نداشتم. اعتقاد دارم بخشی از این دعا به من و خانواده ام خواهد رسید.

او ادامه داد: سفر به محل تولدم بیرجند را دوست دارم. از این شهر خاطرات خوشی دارم که مرور آن‌ها احساس خوبی به من می‌دهد. سبزه را بیشتر از دیگر سین‌ها دوست دارم، چون نشانه حیات است. دیدار بستگان و دوستان هم به من نشاط و سر زندگی می‌دهد.

سلیمانی درباره نمره‌ای که به اقدامات خود در سال ۹۸ می‌دهد اظهار کرد: به علت وقت زیادی که به کارم اختصاص می‌دهم، خانواده ام از من رضایت ندارند و احتمالا نمره قبولی به من نمی‌دهند، اما از نظر خودم می‌توانم نمره قبولی بگیرم چرا که با حداکثر توانم در راه خدمت به مردم تلاش کرده ام.

سلیمانی: شهادت سپهبد سلیمانی غم انگیز‌ترین اتفاق سال ۹۸ بود

رئیس فدراسیون اسکواش در رابطه با غم انگیز و خوشحال کننده‌ترین اتفاقاتی که برای او در سال ۹۸ رخ داد گفت: غم انگیز‌ترین حادثه، شهادت سپهبد قاسم سلیمانی بود. من او را از نزدیک می‌شناختم. انتقام سخت سپاه پاسداران اسلامی در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد هم خوشحال کننده‌ترین اتفاق سال ۹۸ بود.

او افزود: در اسکواش غم انگیز‌ترین اتفاق از دست دادن برخی از همکارانم بود. بهترین اتفاق هم جذب حامی مالی برای فدراسیون اسکواش بود.

او افزود: دروغ سیزده می‌تواند این باشد که خیاط در کوزه افتاد و سلیمانی بعد از ۱۱ سال از فدراسیون اسکواش رفت.

سلیمانی در خصوص حلالیت طلبیدن و داشتن کینه نسبت به دیگران اظهار داشت: به یاد ندارم کسی از من دلخور باشد. من هم اهل کینه نیستم. اعتقاد دارم همیشه باید بخشنده بود تا خداوند نیز ما را ببخشد. اگر سال ۹۹ آخرین سال از زندگی من باشد از همه حلالیت می‌طلبم و دوست دارم از من به نیکی یاد شود.

او در پایان گفت: بهار فصل شکفتن و رویش و پیام آور تغییر و تحول است. امیدوارم سال ۹۹ هیچ نیازمندی نباشد و ایام به کام ملت سرافرازم باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار