توصیه های علمای پزشکی برای همه لازم است

امام جمعه اصفهان گفت:گوش سپردن همگان به توصیه های علمای پزشکی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت ا... طباطبایی نژاد نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به موضوع تقلید گفت: تقلید از علمای بزرگ یعنی اینکه انسان به افراد خبره در هر حوزه‌ای مراجعه کند.

آیت ا... طباطبایی نژاد با تاکید بر تبعیت از توصیه‌های بهداشتی اهل علم گفت: اصولا در موضوعاتی که انسان علم ندارد، باید به افراد داناتر از خود مراجعه کند؛ مثلا در دین به علمای دین و در پزشکی به دانشمندان طب.

امام جمعه اصفهان با ستایش از وحدت به وجود آمده در بین مردم پس از شیوع ویروس کرونا گفت: وحدتی که بین مردم فارغ از هر رنگ و سلیقه‌ای در زمان سختی‌ها بروز می‌کند، کم نظیر است؛ دولت به تنهایی نمی‌توانست از پس بحران کرونا هرچند با شیوع کم بربیاید، اما همکاری سپاه و ارتش و مردم کار را پیش برد.

آیت ا... طباطبایی نژاد باز هم با تاکید بر گوش سپردن همگان به توصیه‌های علمای پزشکی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا گفت: یکی از توصیه ها، دوری و فاصله داشتن افراد از یکدیگر است. برای حفظ جان مردم خیلی از مناسک مذهبی مثل نماز‌های جماعت تعطیل شده؛ اما در صورتی که مزاحمتی برای مردم ایجاد نکند، بهتر است اذان و دعا از بلندگو پخش شود.

او، با قدردانی از جامعه پزشکان و دعای خیر برای آنان، مردم را به دعا و مناجات در ماه مقدس شعبان دعوت کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.