اجرای طرح ممنوعیت تردد غیرضروری خودرو‌ها از در منازل

رئیس پلیس راهور فارس گفت: طرح ممنوعیت تردد غیرضروری خودرو‌ها از در منازل در آستانه روز طبیعت، از ۱۲ تا ۱۵ فروردین در فارس اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور فارس با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد غیرضروری خودرو‌ها از در منازل، اظهار کرد: با هدف کنترل سفر‌های غیرضروری و کاهش تردد خودرو‌ها در آستانه روز طبیعت، از ۱۲ تا ۱۵ فروردین، خودرو‌هایی که در جاده‌های استان اقدام به ترد غیرضروری می‌کنند، توسط دوربین جریمه می‌شوند.

او افزود: جریمه خودرو‌های متخلف در جاده‌های استان، بوسیله دوربین‌ها اعمال می‌شود، اما در سطح شهر، ماموران پلیس به کنترل تردد خودرو‌ها در این بازه زمانی، اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس راهور فارس اضافه کرد: بر این اساس خودرو‌هایی که تردد غیرضروری و یا قصد رفتن به طبیعت را دارند، بوسیله ماموران پلیس، شناسایی و جریمه می‌شوند.

عباسی تصریح کرد: طرح ممنوعیت تردد خودرو‌ها در جاده‌ها و سطح شهر‌ها با هدف مقابله با شیوع کرونا در آستانه روز طبیعت در فارس انجام می‌شود و لازم است تا مردم برای حفظ سلامت خود و سایرین، توجه و همکاری لازم را داشته باشند.

این طرح برای مقابله با بیرون رفتن مردم در این ایام و جلوگیری از حضور آن‌ها در طبیعت، حتی پارک‌ها اجرا می‌شود و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد یافت.

منبع: شبستان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار