عابدینی خبرداد؛

ویروس کرونا؛ راه‌اندازی درمانگاه ویژه بیماران بهبودیافته

به منظور پیگیری وضعیت بیماران بهبود یافته مبتلا به ویروس کرونا، درمانگاهی در بیمارستان مسیح دانشوری راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع بیماری کرونا در ایران و دنیا تمام کارشناسان توصیه می‌کنند که افراد باید به طور مرتب بهداشت را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری در سطح شهر بپرهیزند؛ از این رو بهتر است برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ در خانه مانده و نکات بهداشتی را رعایت کنند. 

عابدینی فوق متخصص بیماری عفونی درباره شرایط پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان مسیح دانشوری گفت:  بیمارانی که به  این عارضه مبتلا شدند در بخش‌های مختلف مراقبت‌های ویژه و اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری بستری می‌شوند و بعد از بهبودی به منزل می‌روند تا دوران قرنطینه را در خانه‌های خود سپری کنند.

او ادامه داد: برخی از بیماران در دوران نقاهت نیز نیازمند پیگیری هستند که کارشناسان به صورت تلفنی پیگیر  وضعیت جسمانی آنها هستند.


بیشتر بخوانید: اهدای ۱۰۰ ونتیلاتور ۱۶۰ میلیون تومانی به وزارت بهداشت/ غربالگری ۲۱ میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها



عابدینی افزود:مصرف دارو در برخی از بیماران باعث ایجاد مشکلاتی شده که نیازمند ویزیت مجدد هستند. بیمارستان مسیح دانشوری درمانگاهی ویژه بیماران کرونایی راه‌اندازی کرده تا بعد از ترخیص جهت انجام ویزیت مجدد به این مرکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار