خطر سیلاب، روستا‌های کوت سید نعیم را تهدید نمی‌کند

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشت آزادگان گفت: روند ترمیم سیل بند‌های چم کوت و چم حرمله در اطراف شهر کوت سید نعیم در این شهرستان ادامه دارد.

سعید عوده زاده معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی و مدیریت بحران مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در پایین دست رودخانه‌ها از جمله استان خوزستان و همچنین افزایش خروجی سد‌های استان و دبی رودخانه‌های کارون، کرخه و دز، عملیات ترمیم و احداث سیل بند‌ها در مناطق در معرض خطر در دستورکار قرار گرفت.

خطر سیلاب روستا‌های کوت سید نعیم دشت آزادگان را تهدید نمی‌کند

او اظهار داشت: روند ترمیم سیل بند‌های چم کوت و چم حرمله در اطراف شهر کوت سید نعیم که در جریان سیل ۹۸ برای حفظ شهر از خطر سیل و هدایت جریان شدید آب به پایین دست شهر شکسته شده بودند، ادامه دارد.

عوده زاده افزود: با بریدگی‌های گسترده در جریان سیل پارسال، این سیل بند‌ها آسیب جدی دیده بودند که طی مدت ۲۲ روز کاری، عملیات عمرانی احداث، ترمیم و مرتفع کردن سیل بند‌های اطراف زمین‌های زراعی چم‌ها به طول ۲ هزار و ۷۰۰ متر انجام و نهایی شد.

خطر سیلاب روستا‌های کوت سید نعیم دشت آزادگان را تهدید نمی‌کند

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشت آزادگان به منظور حفاظت از جان ساکنان حاشیه رودخانه کرخه و صیانت از مال و اراضی کشاورزی آن ها، عملیات ترمیم و استحکام بخشی سیل بند‌ها نیز ادامه خواهد داشت تا در صورت وقوع سیلاب، خطری آن‌ها را تهدید نکند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.