اقدامات مرکز خدمات جامع سلامت صالح آباد در مبارزه با کرونا

رئیس مرکز خدمات جامع سلامت بخش صالح آباد از استمرارفعالیت‌های مرکز خدمات جامع سلامت بخش صالح آباد در جهت مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ یدالله اکبری رئیس مرکز خدمات جامع سلامت بخش صالح آباد گفت: به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا اقدامات فراوانی توسط این مرکز انجام شده است که همچنان نیز ادامه دارد.

او ادامه داد: استمرار بازدید از جایگاه‌های سوخت بخش صالح‌آباد و همچنین استمرار بازدید از نانوایی‌های شهر صالح‌آباد توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه است.

رئیس مرکز خدمات جامع سلامت بخش صالح آباد اظهار کرد: انجام برنامه تب سنجی از پرسنل پاسگاه انتظامی سه راهی جندالله، پلیس راه ایلام مهران واقع در صالح‌آباد و متصدیان مراکز عرضه مواد غذایی بین راهی توسط کارشناس مبارزه با بیماری‌های مرکز و همچنین اتمام غربالگری و پوشش صد درصدی خانوار‌ها و جمعیت شهر صالح‌آباد و روستا‌های تحت پوشش توسط مراقبین سلامت و بهورزان خانه‌های بهداشت از جمله فعالیت‌هایی بود که در ۱۱ فروردین ماه توسط این مرکز انجام شد.

او مطرح کرد: بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بین راهی توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.