استاندار اردبیل:

نقاهتگاه سپاه اردبیل با بهترین سرویس دهی برپا شد

استاندار اردبیل گفت: نگاهتگاه سپاه اردبیل با بهترین سرویس دهی و کادر مجرب در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته و بیماران از این کادر سپاه و بسیج رضایت کامل دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در مراسم رزمایش سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: نگاهتگاه سپاه مرحله پایانی بهبود بیماران کرونایی است که با ارایه روحیه بسیجی و دادن هشدار‌های لازم به آغوش خانوده‌های خود باز می‌گردند.

او افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل نیرو‌های سپاهی و بسیجی به همراه سایر ارگان‌ها در کنار مردم بوده اند و کار‌های مهمی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام داده اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه سپاه در گند زدایی و ضدعفونی معابر با تمام قوا وارد شده افزود: این ارگان بار‌ها ثابت کرده در کنار مردم است و در ضدعفونی معابر که برای پاکسازی ویروس کرونا لازم و ضروری است پیشقدم بوده است.

بهنام جو تصریح کرد: در این مشکلات ما به تنهایی قادر به مقابله با ویروس کرونا نبودیم و نیاز به همکاری و وحدت و همدلی داشتیم که خوشبختانه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و همه ارگان‌ها پای کار آمدند.

او از اهتمام و همکاری همه مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی تشکر کرد و گفت: کادر درمانی و سایر ارگان‌ها هر چقدر تلاش کنند در صورت عدم همکاری مردم با مشکل مواجه خواهیم شد و خوشبختانه مردم در این وضعیت خوب همکاری می‌کنند که جای تقدیر دارد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه روحیه بسیجی هرچقدر در استان بیشتر ترویج پیدا کند ما بیشتر در انجام کار‌های بزرگ موفق خواهیم بود اظهار کرد: تاثیر همکاری، در خانه ماندن، تعطیلی صنوف و همکاری بازار را در روز‌های آینده حتمن مشاهده خواهیم کرد سیر نزولی این بیماری را در استان اردبیل شاهد خواهیم شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.