شکوری: خودم هم نمی‌دانم من دبیرکل فدراسیون هستم یا نه/ فرزند ایرانم و برای فوتبال کشورم هزینه نمی‌تراشم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از دیدگاه نهاد‌های بین المللی به حواشی این فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از دیدگاه نهاد‌های بین المللی درباره اینکه با توجه به غیرقانونی دانستن دبیرکلی مهدی محمدنبی در فدراسیون فوتبال از سوی AFC، آیا در حال حاضر او سرپرست دبیرکلی فدراسیون است یا نبی، بیان کرد: با توجه به تماس‌ها و پیام‌هایی که در طول یک هفته اخیر از سوی اهالی فوتبال داشتم به من ثابت شد که خانواده فوتبال ایران شامل بازیکنان، داوران، مربیان، باشگاه ها، فیفا و AFC همچنان من را سرپرست دبیرکلی فدراسیون می‌دانند و قبولم دارند، اما تصمیم گیری درباره اینکه من دبیرکل باشم یا نباشم با رئیس و هیات رئیسه محترم فدراسیون است. الان خودم هم دقیق نمی‌دانم من دبیرکل هستم یا نبی.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا درباره جدایی اش از سمت دبیرکلی فدراسیون با حیدر بهاروند صحبت کرده بود، گفت: او در صحبتی کوتاه با من، گفت احتمال دارد این اتفاق بیفتد و البته سال گذشته بار‌ها صحبت‌هایی درباره جدایی من از سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون مطرح شده بود. فکر می‌کنم بالغ بر ۱۰ بار چنین موضوعی عنوان شد، اما زمانی که ما در تعطیلات بودیم و به صورت مشخص روز ۶ یا ۷ فروردین چنین اتفاقی رخ داد.

شکوری تصریح کرد: موضوع مهمی که باید روی آن تاکید کنم این است که من فرزند ایران و فوتبال کشورم هستم و به نمایندگی از جامعه بزرگ فوتبال در فدراسیون حضور داشتم. بی شک کاری را انجام می‌دهم که به سود فوتبال و کشورم باشد و هزینه‌ای برای ایران نداشته باشد. حل مسائل فیفا و AFC با فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان است.

او درباره اینکه برخلاف نظر فدراسیون فوتبال، AFC اعتقاد دارد مهدی محمدنبی در جلسه هفت فروردین هیات رئیسه فدراسیون همچنان عضو هیات مدیره پرسپولیس بوده است، بیان کرد: من تنها درباره خودم صحبت می‌کنم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون از دیدگاه AFC درباره ایراد دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه حضور نداشتن او در جلسه اخیر هیات رئیسه هم ایراد دیگری است، توضیح داد: من در آخرین جلسه‌ای که هیات رئیسه محترم تشکیل داد حضور نداشتم و حتی از برگزاری آن هم بی اطلاع بودم. درباره مصوبات جلسه هم اطلاع چندانی ندارم. شک نکنید به عنوان نماینده جامعه فوتبال در فدراسیون کاری را انجام می‌دهم که به سود فوتبال باشد و مشکلی ایجاد نکند.

او ادامه داد: من هم منتظر حل مسائل بین AFC و فیفا با فدراسیون و وزارت ورزش هستم. از روزی که من از فدراسیون جدا شدم، نهاد‌های بین المللی هیچ مکاتبه‌ای با من انجام ندادند و کل مکاتبات با خود فدراسیون صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
اگر فدراسیون را تعلیق کنند نمیگویند ما اشتباه کردیم زود به این و آن برچسب میزنند سالی که نکوست از بهارش پیداست
فقط همین را کم داشتیم آقای احسان قاضی زاده چرا حالا صدایت در نمی ِآید
آخرین اخبار