معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: روزانه پنج هزار و ۶۰۰ ماسک در کارگاه‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی این استان تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت مومنی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان اظهارداشت: اکنون پنج کارگاه تولید ماسک در سطح کانون‌های فرهنگی تربیتی این استان فعالیت میکنند.

او با بیان اینکه در این کارگاه‌ها دانش آموزان و مربیان فعالیت دارند، افزود: کانون‌های فرهنگی تربیتی با مشارکت خیرین و واحد‌های سازندگی سپاه پاسداران اقدام به تشکیل کارگاه ها‌ی تولید ماسک نموده اند.

مومنی اظهار داشت: در این کارگاه‌ها مواد اولیه مخصوص از طریق خیرین و سپاه تهیه و آماده سازی ماسک‌ها توسط کانون‌های فرهنگی تربیتی زیر نظر آموزش و پرورش انجام می‌گیرد که ماسک‌ها پس از تولید و بسته بندی بهداشتی و اصولی توسط گروه‌های جهادی در بین مردم توزیع می‌گردد.

او ادامه داد: کارگاه‌های تولید ماسک کانون‌های فرهنگی تربیتی استان در شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد، دورود، پلدختر و نورآباد با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود این مراکز فعال هستند.

مومنی اضافه کرد: در نظر است با هماهنگی هر چه بیشتر با دیگر نهاد‌ها تعداد بیشتری از کانون‌های فر هنگی تربیتی در چرخه تولید ماسک مورد نیاز مردم قرار گیرند.

۳۵۲ هزار دانش آموز لرستانی در چهار هزار و ۸۵۰ آموزشگاه تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.