ارائه بیش از ۲۲۰۰ درس به صورت مجازی در دانشگاه حکیم سبزواری

معاون آموزشی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: بیش از دو هزار و ۲۰۰ عنوان درسی به صورت مجازی در سامانه آموزش‌های الکترونیکی این دانشگاه ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدرضا معین فرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: این عنوان‌های درسی در قالب تولید محتوای به شکل آنلاین، پاورپوینت، پی دی اف، شنیداری و یا ویدئویی و بارگذاری این فایل‌ها در سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه برای بهره مندی دانشجویان ارائه شد.


معاون دانشگاه حکیم سبزواری گفت: از امروز همه دروس نظری دانشگاه به جز دروس عملی، آزمایشگاهی، کارگاهی و تربیت بدنی به شیوه الکترونیکی اعم از برخط (online) یا خارج خط (offline) بر اساس برنامه کلاسی اعلام شده ارائه خواهد شد.

معین فرد ادامه داد: حضور فعال دانشجویان و استادان دانشگاه در تمامی کلاس‌های مجازی و در زمان رسمی کلاس ضروری است و دانشجویان باید اخبار مربوط به برگزاری کلاس‌های مجازی را از استادان خود جویا شوند.

او گفت: همچنین تمهیدی در نظر گرفته شده است تا دانشجویانی که برای فراگیری دروس به صورت مجازی دچار مشکل هستند، در صورت تمایل بتوانند درخواست حذف برخی دروس یا کل نیمسال تحصیلی جاری را بدون پرداخت شهریه و بدون احتساب سنوات تحصیلی تا اول خرداد ماه ۹۹ و از طریق پرتال خود برای تأیید به گروه آموزشی ارائه دهند.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.