انتقال بيمار بهبود يافته از کرونا به نقاهتگاه نفس

مدیر بیمارستان آموزشی درمانی آیت الله طالقانی آبادان گفت: روز گذشته بیمار بهبود یافته از بیماری کرونا از این بیمارستان برای ادامه درمان به نقاهتگاه نفس در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان انتقال یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،ولید کوتی مدیر بیمارستان آموزشی درمانی آیت الله طالقانی آبادان با اشاره به اینکه به همت دانشکده علوم پزشکی آبادان و ناحیه مقاومت بسیج آبادان نقاهتگاهی جهت بهبود یافتگان کرونا در این اردوگاه راه اندازی شده است، گفت: نخستین بیمار بهبود یافته از کرونا برای ادامه درمان به این نقاهتگاه انتقال داده شد.

او افزود: بیمار یاد شده خانمی ۴۹ساله اهل آبادان است که  با توجه به محدوده سکونت وی ابتدا در بیمارستان هفده شهریورتامین اجتماعی بستری شده  و با شک به داشتن علائم بیماری کرونا ویروس در سوم فرودین ماه به بیمارستان آیت الله طالقانی منتقل و پس از انجام آزمایشات مربوطه جواب آزمایش وی مثبت اعلام می شود.

مدیر بیمارستان آموزشی درمانی آیت الله طالقانی آبادان تصریح کرد: این بیمار در پنجم فروردین ماه پس از بد شدن حالش به سبب نارسایی حاد تنفسی به بخش ای. سی. یو  منتقل می شود و چهار روز بعد دوباره حالش بهبود یافته و به بخش عفونی زنان انتقال می یابد.

کوتی یادآور شد: به لطف خداوند و همت کادر درمان بیمارستان طالقانی، بیمار روز گذشته با بهبودی کامل وحال خوب و به دستور پزشک معالج  ترخیص و جهت ادامه درمان به نقاهتگاه نفس اعزام شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.