کووید ۱۹ جان بیش از ۱۵۰ یزدی را گرفت/ دور جدید دید و بازدید‌ها کادر درمان را نگران کرده است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: آمار فوتی‌های کرونا ویروس در یزد از ۱۵۰ نفر گذشت.

دور جدید دید و بازدید خانواده‌های یزدی کادر درمان را نگران کرده استمحمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان، گفت: دور جدید دید و بازدید خانواده های یزدی کادر درمان را نگران  کرد و آمار فوتی ها را افزایش داد.

او افزود: خانواده های یزدی بعد از روز طبیعت با حضور در خیابان ها و مراکز خرید باعث رشد کرونا ویروس در استان شده اند.

نوری شادکام تاکید کرد: مردم اگر همکاری نکنند این بیماری منحوس همچنان بلای جان کارد درمان و دیگر شهروندان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه روزهای گذشته مردم همکاری خوبی با کادر درمان داشتند ،گفت: تنها با رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های وزارت بهداشت ، با در خانه ماندن و لغو دید و بازدیدها کرونا را می توان شکست داد.

نوری شادکام با اشاره به اینکه نودو دونفر از مبتلایان به این بیمای در آی سی یو بستری هستند، ادامه داد: خانواده ها نه مهمانی بگیرند و نه مهمانی بروند چرا که آمارفوتی ها بر اثر کرونا ویروس رو به افزایش است و این آمار نسبت به جمعیت، آمار زیادی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تصریح کرد: انتقال این بیماری خیلی سریع است به طوری که تاکنون یک صدو پنجاه و پنج نفر در استان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.