نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

اقدام رسانه ملی در تنویر افکار عمومی ستودنی است

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تلاش‌های صداوسیما را برای تنویر افکار عمومی در زمینه شیوع بیماری کرونا ستودنی دانست.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،سید مرتضی خاتمی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا گفت: صداوسیما توانست به صورت فراگیر، افکار عمومی را نسبت به شیوع این ویروس حساس کند و این موضوع نقطه قوت رسانه ملی در بحران‌هاست.

وی با اشاره به برنامه‌های شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در این ایام گفت: تولید و پخش برنامه‌های متنوع در زمینه همه گیری این بیماری و راه‌های پیشگیری از ابتلا به آن در شبکه‌های سراسری و استانی در مسیر مدیریت و کنترل بیماری عاملی تعیین کننده بود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد:بیان موضوعات گوناگون در قالب‌های مختلف برنامه سازی از موضوعات دیگری بود که نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی‌به آن اشاره کرد و گفت: تهیه گزارش های جامع و متنوع درباره فعالیت‌های پیشگیری و درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تهیه آیتم‌های آموزشی، دعوت از کارشناسان و متخصصان از جمله مواردی است که در شبکه‌های مختلف شاهد آن بوده ایم.

خاتمی گفت: برنامه‌های رسانه ملی در این زمینه با تمام توان تلاش کردند و اگر اشکال و یا نقص جهت دهی و اطلاع رسانی و احیانا تناقض در پیام رسانی هم بوده است، بیشتر از جانب برنامه ریزان فنی و ستادی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار